Let's get twitter

(miercuri, 11 martie 2009)

Mie imi pasa de voi, ba chiar imi lipsiti cand intram in unele perioade lungi de vacanta sau semi-vacanta. In sesiune aproape toti eram invisible pe messenger si abia daca mai stiam de noi. Nu-mi place asa, vreau sa fim uniti, sa stim ce se mai intampla cu noi, cum o mai ducem si asta pentru ca doar impreuna o sa putem trece cu bine si rapid peste scurtele si lungile valuri de probleme care se pare ca ne fac tranzitia spre ceea ce altii numeste maturitate, dar careia eu ii zic viata reala.
Mai mult de cat atat, asa vom ajunge sa ne cunoastem mai bine. Plus ca mie imi place in sesiune cand dam de un examen greu, nimeni nu are chef sa invete si incepem sa carcotim materia pana ajungem la obisnuita concluzie ca iar inveti degeaba.
Va invit pe Twitter un site in care poti lasa mesaje scurte cu ceea ce faci, cum o mai duci sau ce doresti tu sa scrii acolo, numai scurt sa fie.
Pe mine ma gasiti AICI. Sper ca pe viitor sa fim mai multi twitteri si mult mai apropiati.
www.twitter.com

Posted in Etichete: , la 20:26  

5 comentarii:

  1. Anonim Says:

    Pentru mine... noroc cu blog-urile astea! Chiar si in timp de sesiune... tot se gasesc bambini scriitori de articole. Plus... e parca o telepatie... stiu ca restul invata... stiu ca eu invat... parca luptam pt aceeasi cauza... cea a dobandirii painii de trecere!
    I feel the togetherness si ma bucura!
    Sa fiu sincer, "fenomenul" e mult mai nashpa in vacanta... Dar... eh...

    Mi-am facut account BTW. Cine ma are pe lista de mess, ma va gasi. Cat despre stat pe invisible... bah, pe mine nu ma puteti acuza! ;) Adik... ok, stau un pic pe invis mai spre noapte, dar... sincer, cred ca va plictisesc deja cu availabi-ilatatea mea pe parcursul zilei. Defapt, ma plictisesc si eu, astfel mai am mici perioade de invis pt a sparge... monotonia. Eu-s un om care si-a luat scaunul de la cap si l-a atasat... fundului! Oh well...

  2. Anonim Says:

    ce fainn, am si eu :D!

  3. Anonim Says:

    http://twitter.com/iXandu

  4. Cosmin Says:

    incepe sa devina ceva distractiv si numai in 3 oameni asta. mai intrati bambinilor, curaj!

  5. Anonim Says:

    Bah... bambini buni, care-i faza cu cele doua player-e lucrand in mod synchronized pe aceeasi melodie?